Hemma igen!

Hemma igen, köpte ett par jeans tights en tunika och en vanlig tröja typ, var där med min nessi! och då kom jag och tänka på hur mycket jag saknar våra tider vi var nästan varje dag, vad som än hände var det du & ja! och jag saknar dig något sjukt men jag valde bort att fortsätta kämpa för den starka vänskapen för jag orkade inte med det där tjafset och skulle inte göra det nu heller för jag vet att om vi ska bli som förut är det stora bråk tills det händer & jag bråkar för mkt annars, så jag orkar inte det faktiskt.. men vi är ju vänner nu med men saknar min Bästavän fanns ingen bättre & det är som när någon frågade mig vem skulle du gå till om du verkligen mådde sämst och inte visste vem du skulle prata med, vem skulle du aldrig klara av att förlora helt, och det var faktiskt ditt namn jag sa! jag skulle aldrig klara av att veta att du inte mår bra eller att inte kunna prata med dig alls, för det där var den bästa tiden i mitt liv.. jag saknar dig verkligen bästavän (?) Vanessa Linnea Viklund, babe <3


Sommar 08

Partille 08

I miss us

Eken 08

Inga bilder från Norge eller Spanien tyvärr..


Lämna ett medelande till myrorna?

Komenterääää:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0