vad leker du ?

Helt seriöst Nicole? vafan är ditt problem, hon har gett dig dina pengar! försvinn ur hennes liv, det du skriver på din blogg är ju bara emot henne fast hon inte gjort dig ett skit? hon ville inte skjutsa dig till v-malm och du startar värsta bråket, hon kunde inte följa med dig till sickla och samma sak då, du har inte respekt för nån & du tror du kan köra med vem du vill, men slut kört med Jozzan kan jag säga dig. vad har man för problem om man lackar på sin BÄSTAVÄN för hon inte kan skjutsa hem dig eller följa med dig till sickla? låt henne vara, och hon har INTE bett mig skriva jag läser din blogg för att jag inte vill att du skriver skit om världens underbaraste männsika, och jag såg att du gjort det så försvarar henne, och jag tog hennes mobil och läste smsen du skriver till din bästavän som du bråkar lite med, och har sagt till henne flera gånger att hon inte borde vara kompis med dig så du håller på, men hon gör det ändå men nu är det stopp på det. jag frågade om jag fick skriva och hon sa ja, och då lackar du på henne igen? jag kan skriva från min mobil om det blir bättre`? men låt ffs henne vara!

jag älskar dig Josephine Lundqvist!


Lämna ett medelande till myrorna?
Postat av: R

GO KARIN!

2009-09-30 @ 22:52:58
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/

Komenterääää:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0